Kantar: TVP wydała 2,7 mln zł na październikową kampanię billboardową SwipeTo.pl
TVP ze SwipeTo.pl chce dotrzeć do internautów z pokolenia Z (screen SwipeTo.pl)
Cennikowa wartość kampanii outdooru nowego serwisu lifestylowego Telewizji Polskiej SwipeTo.pl dla internautów z generacji Z wyniosła w październiku 2,7 mln zł.
Tak wynika z danych, które firma Kantar udostępniła "Presserwisowi". Kwota 2,71 mln zł obejmuje nośniki reklamy zewnętrznej (2,43 mln zł) i reklamę w stołecznym metrze (287 tys. zł).
Czytaj też: SwipeTo.pl w miesiąc po debiucie nie porwał treściami, a szkodzi mu szyld TVP
TVP najwięcej przeznaczyła na reklamę SwipeTo.pl na nośnikach Ströer Polska (1,32 mln zł), dalej były: Cityboard Media (865 tys. zł) i Clear Channel Poland (405 tys. zł).
Ze SwipeTo.pl telewizja publiczna chce dotrzeć do młodych internautów. Treści w SwipeTo.pl dotyczą tematów o charakterze popkulturowym, takich jak muzyka, sport, gaming, film i serial, moda, ale też zdrowie psychiczne, ekologia i nowe technologie.
(KOZ, 25.11.2022)